piątek, 3 stycznia, 2025

Wizje komunikacji

Sabine Sohn, ekspertka w dziedzinie komunikacji w agencji nic-pr z Bonn, twierdzi, że „skończył się ostatecznie czas rozległej i mało zróżnicowanej komunikacji marketingowej”. Dawne formy komunikowania, które zakładały pasywność odbiorcy (siedzenie przed telewizorem, czytanie prasy, słuchanie radia) tracą na znaczeniu. Wraz z rozwojem współczesnych nośników informacji, zmieniają się relacje międzyludzkie i powstają nowe instrumenty komunikacji rynkowej. Należy znaleźć odpowiednią drogę do aktywnego zaangażowania klienta. Według Sohn internet jest świetnym narzędziem, który angażuje marzenia, opowieści i fantazje. Komunikacja musi bowiem posiadać jakąś narrację, powinna przedstawić swoje „story”.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj