Wojciech Wiśniewski, dotychczasowy dyrektor ds. relacji zewnętrznych i rzecznik prasowy Fundacji Onkologicznej Alivia, założył własną agencję – Public Policy. Firma zajmuje się przygotowywaniem i realizacją strategii działań z zakresu public & governmental affairs dla przedsiębiorstw czy organizacji pozarządowych oraz eksperckich. Agencja specjalizuje się w projektach dotyczących ochrony zdrowia.
Jak mówi Wojciech Wiśniewski, firma współpracuje obecnie z niewielką grupą konsultantów specjalizujących się właśnie w ochronie zdrowia, ale nie informuje jeszcze o konkretnych członkach zespołu. „Celem na ten rok jest budowanie nowej marki oraz powołanie spółki w ostatnim kwartale” – dodaje.
Wojciech Wiśniewski
Wojciech Wiśniewski ostatnio przez dwa i pół roku pracował w Fundacji Onkologicznej Alivia jako dyrektor ds. relacji zewnętrznych i rzecznik prasowy. Odpowiadał za kontakt z administracją publiczną, parlamentem, środowiskiem eksperckim oraz pacjenckim. Wcześniej, w latach 2014-2016 działał jako zarejestrowany lobbysta, specjalizujący się w projektach zdrowotnych. Wspierał wówczas komunikacyjnie przedsiębiorstwa, ich związki oraz organizacje pozarządowe w budowaniu relacji z kluczowymi interesariuszami. Pracę w branży zaczynał po stronie agencji PR: pracował dla GSC oraz Procontent.
Wiśniewski jest absolwentem Wydziału Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz doktorantem w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
W Fundacji Alivia obowiązki Wiśniewskiego przejęła Magdalena Sulikowska, specjalista ds. relacji zewnętrznych. Odpowiada za kontakt z mediami, promocję działań Fundacji i jej podopiecznych oraz współpracę z instytucjami i firmami wspierającymi. Sulikowska w fundacji pracuje od 2017 r. Doświadczenie w komunikacji zdobywała m.in. we współpracy z agencją Big Picture. Wcześniej była związana z żeglarstwem.
Magdalena Sulikowska
Na stanowisku rzecznika Fundacji Alivia jest obecnie wakat. (mb)