Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego zakończył przetarg na opracowanie „Strategii kreacji i promocji marki województwa”. Wygrała go krakowska agencja DEMO Effective Launching.
Prace nad strategią kreacji i promocji marki województwa podkarpackiego zostaną podzielone na trzy kluczowe etapy: badań i analiz, planowania i opracowania strategii oraz promocji strategii. Prace nad projektem zostaną zakończone w grudniu 2010 roku.
Celem prac ma być stworzenie strategii marki województwa podkarpackiego, wyznaczenie kluczowych kierunków oraz sposobów komunikacji i promocji regionu, jak również uporządkowanie dotychczasowych działań i zachęcenie jednostek samorządu terytorialnego do zaangażowania się we wdrażanie wytycznych dotyczących realizacji przyjętych założeń.
Wyboru agencji dokonała komisja złożona z przedstawicieli Departamentu Promocji, Turystyki i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego
Oficjalne przedstawienie DEMO jako partnera Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego oraz zaprezentowanie szczegółowego harmonogramu prac nastąpi podczas konferencji prasowej, która odbędzie się na początku września.
W tym samym czasie zostanie także uruchomiona strona internetowa skierowana do przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego, mieszkańców i mediów, która przybliży temat tworzenia strategii oraz dostarczy bieżących informacji na temat projektu. W ostatnim etapie przetargu bierze udział oprócz DEMO brały udział trzy agencje. (kk)