niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWordsmith PR zmienia identyfikację

Wordsmith PR zmienia identyfikację

Olsztyńska agencja Wordsmith PR w październiku 2021 roku wprowadziła odświeżoną identyfikację wizualną. Zmiana brandingu jest związana z dziewiątą rocznicą działalności firmy. Pojawiła się też nowa strona internetowa agencji.

Jak wyjaśnia Wordsmith PR, nowe logo (na zdjęciu głównym) „w prostej formie odzwierciedla elegancję i znaczenie każdego słowa, które jest podstawą pracy w public relations”. „Czarno-biały krój pisma podkreśla profesjonalizm, a fuksjowy dodatek kobiecą synergię, która w 100 proc. wypełnia olsztyńską agencję” – przekazuje agencja. W komunikacji znalazła się także urodzinowa dziewiątka.

Poprzednie logo agencji

Karolina Kazuła, dyrektorka ds. rozwoju w Wordsmith PR, mówi: „W numerologii cyfra 9 oznacza zakończenie jednego i rozpoczęcie nowego etapu. Dla nas to kolejny krok w rozwoju, odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów i inwestycja w lepsze relacje. Ale nie stawiamy tu kropki, a średnik jako symbol otwartości na nowe – relacje i projekty”.

Na nowej stronie agencja zaprezentowała swój zespół i wartości, którymi się kieruje we współpracy z markami, oraz case study zrealizowanych projektów.

Nowe logo agencji zaprojektowała Iwona Cichy. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj