Rozpoczęła się właśnie kampania promocyjna „Wschodzący Białystok” skierowana do mieszkańców miasta. Białostoczanie mają być nie tylko adresatem przekazu, ale również głównym bohaterem kampanii. W projekcie wykorzystane jest także nowego logo miasta.
Miesięczna kampania stanowi pierwszy etap budowania nowego wizerunku Białegostoku, określonego przez przyjętą w kwietniu strategię promocji miasta. Jej głównym celem ma być pokazanie Białegostoku jako miasta, które szybko i intensywnie się rozwija, o którego sile decydują sami mieszkańcy.
„Twarzami kampanii” są białostoczanie, którzy kochają swoje miasto: Sławek Mojsiuszko – animator kultury, Mariusz Gogol – młody piłkarz, reprezentujący klub Jagiellonia Białystok, Maria Dzięgielewska – flecistka, Gabriel Piotrowski – tancerz, który wystąpi w jesiennej edycji programu „You Can Dance”, Marcin Moniuszko – młody lekarz oraz Jolanta Szczygieł-Rogowska – przedstawicielka świata kultury i sztuki.
Będą oni widoczni na billboardach, citylightach, w Internecie, lokalnej prasie, plakatach w autobusach i TV. W radiu kampanię wspierać będą spoty, które mają „budzić do życia”.
Za strategię promocji i realizację kampanii wewnętrznej odpowiedzialna jest Grupa Eskadra. (kk)