Na łamach Gazety Krakowskiej znalazł się artykuł informujący, że rusza kampania wizerunkowa polskich Tatr. Górale z Bukowiny Tatrzańskiej zdecydowali się połączyć siły i wspólnie promować stale rozwijający się region Podhala. Jak donosi gazeta w inicjatywę zaangażowały się także Małopolska Organizacja Turystyczna oraz pismo National Geographic. Miesięcznik z pomocą MOT zorganizował konkurs dla swoich czytelników, którego nagrodą jest wyjazd do pięciu krajów Europy, w tym także do Polski. Laureatowi konkursu, odwiedzającego Tatry towarzyszyć mają reporterzy Natonial Geographic, relacjonujący całe przedsięwzięcie.
„Bukowina Tatrzańska jest najwyższym poziomie rozwoju bazy turystycznej pod Tatrami”, podkreśla z dumą Andrzej Gąsienica Makowski starosta tatrzański, dodając, że inne gminy regionu powinny przypatrywać się promocyjnej inicjatywie Bukowiny. (ał)