Wczoraj Urząd Marszałkowski zaprezentował nową strategię promocyjną regionu. Hasło przewodnie: „Warmia rebelia kultury”. W skład działań promocyjnych wejdą: plebiscyt na sześć cudów Morza Bałtyckiego, zawody Senior Games, Dni Warmii i Mazur w obwodzie kaliningradzkim.
Swoje działania urząd chce zacząć od organizacji II Festiwalu Promocji Warmii i Mazur. „Będziemy także zachęcać do wspierania województwa poprzez przekazywanie 1 procenta podatku na regionalne organizacje pozarządowe. Już 3 kwietnia zorganizujemy w Warszawie konferencję prasową anonsującą Senior Games. (…) Zadbamy także o kontakty z obwodem kaliningradzkim. Już pod koniec kwietnia w obwodzie odbędą się kolejne Dni Warmii i Mazur” – wylicza Radosław Zawadzki, szef wydziału koordynacji promocji Urzędu Marszałkowskiego. Oprócz tego urząd skupi się także na reklamie Warmii, stwarzając nowe przedsięwzięcia oraz wypromowanie kultury Warmii – czytamy w Gazecie Olsztyńskiej. (kg)