wtorek, 7 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościWspółpraca z mediami

Współpraca z mediami

W najnowszym numerze Marketingu w Praktyce Kinga Kubiak pisze o błędach popełnianych najczęściej przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami. Subiektywny spis porad uwzględnia specyfikę pracy redakcji internetowych, choć można w nim także odnaleźć ogólne wskazówki na temat prowadzenia relacji z mediami.
Kinga Kubiak przypomina o znaczeniu aktualności informacji prasowych, konieczności dotrzymywania obietnic, profilowaniu listy mailingowej i ukrywaniu wszystkich odbiorców maila. Nakłania także do ograniczania wysyłki autosprostowań, szczególnie jeśli dotyczą drobiazgów. Autorka pisze także o tym, czego PR-owiec powinien się wystrzegać. Wśród niepożądanych cech PR-owca wymienia zbyt częste telefony z prośbami o publikację, zbytnią poufałości czy stawiania warunków i prezentowanie postawy roszczeniowej. Cały artykuł dostępny jest na stronie magazynu. (kk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj