„Każde działanie, które można by określić jako rozrywkowe albo spotkanie w większym gronie, zaczyna być eventem” – pisze w najnowszym numerze ProKREACJI Krzysztof Michniewicz. Jego zdaniem, dlatego właśnie agencje eventowe starają się podkreślać znaczenie eventu w działaniach komunikacji wewnętrznej lub zewnętrznej. Efektem profesjonalnie przygotowanych i przeprowadzanych wydarzeń specjalnych jest wzmocnienie wizerunku przedsiębiorstwa, a także promocja marki. Michniewicz pisze też o różnych rodzajach eventów oraz o rosnącej popularności oceniania opłacalności i organizacji. Autor zauważa jednak, że chociaż firmy coraz częściej decydują się na wykorzystanie w swojej strategii komunikacyjnej eventów, to jednak nadal wiele z nich jest „organizowanych incydentalnie, w oderwaniu od innych działań komunikacyjnych”. (psp)
W aktualnym numerze ProKREACJI można ponadto przeczytać o:
– zaletach i wadach organizacji eventów w tekście Katarzyny Gajek-Krawczyk;
– znaczeniu pomysłu w przygotowywaniu skutecznego eventu w materiale Małgorzaty Adamkiewicz;
– wpływie wyglądu stoiska targowego na wizerunek firmy.