Sieć sklepów Lidl Polska rozpoczęła nową kampanią employer brandingową, która ma na celu przybliżenie, jakim pracodawcą jest firma i co oferuje swoim pracownikom. Kampania jest opatrzona hasłem „Lidl zaczyna się od ludzi”, a jej głosem mają być pracownicy firmy wybrani w castingu spośród 1300 kandydatów. Zajmują oni różne stanowiska – to nie tylko osoby pracujące w sklepach, magazynach Lidla, doświadczeni profesjonaliści z centrali, lecz także młodzi specjaliści tuż po studiach.
„Oddajemy głos naszym pracownikom, bo stawiamy w tej kampanii na wiarygodność i autentyczność. Jesteśmy dumni z tego, że aż 1300 naszych pracowników – koleżanek i kolegów – zgłosiło chęć wzięcia udziału w kampanii” – twierdzi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.
Cechą charakterystyczną kampanii jest też transparentność w kontekście pensji oferowanych obecnym i potencjalnym pracownikom (np. nowo zatrudnieni pracownicy sklepów otrzymują od 2400 do 2800 zł brutto, a po podpisaniu umowy otrzymują podwyżkę – po dwóch latach pracownicy otrzymują od 2850 do 3250 zł brutto). Firma chwali się również w kampanii pakietami dodatkowymi dla pracowników i programami wdrożeniowymi dla nowych członków zespołów. Lidl Polska bierze również udział w akcjach CSR-owych, takich jak np. WOŚP czy zbiórka żywności dla celów Federacji Banków Żywności.
Kampania będzie wspierana przez działania wizerunkowe, zaplanowane w: spotach telewizyjnych, radiowych, a także kinowych, reklamach outdoorowych, prasowych i online, w największych miastach w Polsce; oraz w mediach społecznościowych.
Za spoty TV oraz za adaptację konceptu reklamowego w Polsce odpowiada agencja reklamowa GPD Agency, komunikacją PR zajmuje się agencja 24/7Communication, a za zakup mediów odpowiedzialni są Havas Media oraz firma Lidl Polska. (mp)