sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWyborowa się zmienia

Wyborowa się zmienia

Wyborowa SA rozpoczyna nową kampanię mającą na celu odbudowę i wzmocnienie wizerunku marki. Jej pierwszy etap stanowi wprowadzenie nowego opakowania Wyborowej. Drugim elementem jest kampania komunikacyjna, podkreślająca międzynarodowy charakter Wyborowej i jej blisko dwustuletnią polską tradycję. Przekaz akcji opiera się na mowie ciała.
W nowej kampanii wykorzystano wizerunki przedstawicieli różnych narodowości, reprezentujących różne statusy społeczne i grupy wiekowe, którzy za pomocą gestów wyrażają swój zachwyt i podziw dla walorów smakowych i jakości Wyborowej. Występujący w kampanii Brazylijczyk, Fin, Włoch, Anglik, Francuz, a także Polak podkreślają międzynarodowy charakter polskiej wódki. Zdjęcia do kampanii wykonał Tomasz Sikora. Działania wizerunkowe Wyborowej potrwają do końca 2009 roku.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj