poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWybory w USA, czyli jak producent leków odnalazł się w kampanijnym zawrocie...

Wybory w USA, czyli jak producent leków odnalazł się w kampanijnym zawrocie głowy

Marka Excedrin postanowiła wesprzeć internautów, których potyczki kandydatów na prezydenta w USA przyprawiły o ból głowy – czytamy w prdaily.com.

Marketingowcy firmy przy okazji przygotowali serię obrazów i GIF-ów, które miały być panaceum na frustrację Amerykanów w związku z właśnie trwającymi kampaniami Hillary Clinton i Donalda Trumpa. Firma kupiła również sponsorowany hashtag #DebateHeadache, w którym przy okazji promowała własny produkt.

fot. Twitter

Według platformy Talkwalker, monitorującej działania w social mediach, w środę przed ostatnią debatą hashtag miał około 46 tys. wzmianek – co oznacza, że liczba wzmianek o marce wzrosła w ciągu dnia o 3100 proc. i 360 proc. w stosunku do poprzedniego tygodnia. 

Zdaniem internautów prawdziwym zwycięzcą debaty okazał się właśnie Excedrin, bo z humorem wykorzystał nastroje społeczne. (mw)

fot. główna: screen z Twittera

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj