poniedziałek, 16 września, 2024
Strona głównaAktualnościWydarzeniaCzym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach? Szkolenie...

Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach? Szkolenie już 22 sierpnia!

22 sierpnia 2024 roku o godzinie 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów.

Spotkanie będzie poświęcone temu, w jaki sposób kontrolować wizerunek marki we wszystkich mediach: internecie, social mediach, prasie, radiu i telewizji. Eksperci przedstawią to na przykładzie Platformy IMM. Wydarzenie poprowadzą Miłosz Sieradzki, specjalista ds. rozwoju rynku i sprzedaży, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM.

Podczas wydarzenia będzie mowa m.in. o:

  • różnicach między słowami kluczowymi a frazami w monitoringu mediów,
  • korzyściach płynących z baz danych publikacji,
  • monitoringu w modelu PESO,
  • innych rozwiązaniach od IMM.

Szkolenie jest skierowane nie tylko dla obecnych klientów IMM, ale także wszystkich innych osób pracujących w szeroko pojmowanej branży komunikacyjnej, które chciałyby poznać praktyczne aspekty monitoringu mediów.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona – obowiązują zapisy przez stronę.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj