Już 7 marca 2019 roku w Warszawie odbędzie się kolejna edycja wydarzenia z cyklu PR-ranki, organizowanego przez agencję Procontent.
Podczas spotkania, które będzie miało formę warsztatów, uczestnicy dowiedzą się, jak prowadzić efektywne działania w obszarze komunikacji wewnętrznej oraz poznają najnowsze narzędzia i trendy w tej dziedzinie. Wydarzenie skierowane jest do menedżerów oraz specjalistów odpowiedzialnych za komunikację, PR i zarządzanie marką, a także właścicieli firm poszukujących nowych sposobów budowania relacji z pracownikami.
Gośćmi będą Anita Gajewska, doradca ds. komunikacji wewnętrznej w mBanku, która opowie o tym, jak buduje się kulturę firmy przez komunikację wewnętrzną, oraz Anna Jarzębska, menedżer ds. rekrutacji w Sanofi, która z kolei wyjaśni, jak wypracować strategię zorientowaną na pracowników.
Małgorzata Twardochleb, konsultant w Procontent, przedstawi natomiast działania, które pomogą w integracji pracowników z różnych krajów i kultur, a Iwona Kubicz, prezes agencji, zaprezentuje trendy w komunikacji wewnętrznej w 2019 roku oraz jej kanały, które są uznawane za najbardziej efektywne. Na zakończenie spotkania zaplanowano także sesję networkingową.
Wydarzenie odbędzie się 7 marca 2019 roku w Galerii Apteka Sztuki w Warszawie, w godzinach 9:00–11:30. Udział jest bezpłatny, wymagana jest jednak wcześniejsza rejestracja. Szczegóły dostępne są na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (bm)