Trwa 22. odsłona konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca 2024 roku i potrwają do 8 września 2024 roku.
Jak przekazują organizatorzy, celem Złotych Spinaczy jest podnoszenie standardów w branży public relations w Polsce. Podkreślają oni, że przez promowanie najbardziej kreatywnych i rzetelnych projektów PR, wspierają profesjonalizm i edukację biznesową na temat znaczenia public relations dla funkcjonowania firm, instytucji, a także organizacji.
Konkurs ma charakter otwarty i jest skierowany do wszystkich podmiotów realizujących kampanie PR, w tym agencji PR, działów PR i komunikacji, firm i instytucji, organów samorządowych czy organizacji pozarządowych. W tegorocznej edycji jest on rozgrywany w 35 kategoriach, w tym 20 głównych, 12 sektorowych i trzech specjalnych.
Projekty do 22. edycji Złotych Spinaczy można zgłaszać w trzech terminach przez specjalną platformę online.
Drugi termin zgłoszeń mija 2 września 2024 roku, a ostatni upływa 8 września 2024 roku.
Wyniki zostaną ogłoszone podczas gali, którą zaplanowano na 9 grudnia 2024 roku.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie.
Proto.pl jest patronem medialnym 22. edycji konkursu. (ao)