„adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji” – to kolejne bezpłatne szkolenie online, które przeprowadzi Instytut Monitorowania Mediów. Webinar odbędzie się 27 lutego 2025 roku o godzinie 12:00.
Wydarzenie to skierowane jest do marketerów odpowiedzialnych za budżety reklamowe w prasie, radiu i telewizji, którzy chcą optymalnie inwestować środki na reklamę i weryfikować realizację media planów. Spotkanie przeznaczone jest też dla specjalistów, którzy całościowo analizują i mierzą medialną siłę marki oraz działania marketingowe w mediach oraz tych, którzy szukają inspiracji w tworzeniu nowych kreacji reklamowych.
Webinar poprowadzą Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów, oraz Robert Sadowski, zastępca kierownika działu komunikacji marketingowej w IMM.
Szkolenie potrwa ok. 60 min.
Agenda spotkania:
- Rola monitoringu reklam w spojrzeniu na medialną siłę marki
- Monitoring reklam w prasie, radiu i tv – najważniejsze wskaźniki
- Aktywność reklamowa konkurencji – benchmark i baza inspiracji
- Weryfikacja realizacji mediaplanów
- Powiadomienia o nowych kreacjach
- Analityka reklam – moduł Analizy adMonit na Platformie IMM
Uczestnicy otrzymają cyfrowe certyfikaty potwierdzające zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielną analizę wydatków reklamowych z wykorzystaniem adMonit.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona. Wymagana jest rejestracja – zapisu można dokonać tutaj.