niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryWydawnictwo Harde wzmacnia zespoły marketingu i social mediów

Wydawnictwo Harde wzmacnia zespoły marketingu i social mediów

Wydawnictwo Harde, specjalizujące się w obszarze literatury faktu, reportażu i gatunku true crime, poinformowało, że do zespołu dołączyły nowe osoby, które pokierują zespołami marketingu i social mediów.

We wrześniu 2024 roku do wydawnictwa dołączyły Daria Armańska, jako Head of Marketing and Promotion, oraz Agnieszka Asenkowicz, jako Social Media Managerka. Do ich zadań należy przede wszystkim zarządzanie zespołami odpowiedzialnymi za marketing i social media wydawnictwa.

Jak informuje wydawnictwo, utworzenie stanowisk i dołączenie nowych liderek stanowi kolejny etap wzmocnienia zespołu, odkąd redakcją kieruje Katarzyna Sendecka. Od kwietnia 2024 roku pełni ona funkcje redaktorki naczelnej i dyrektorki zarządzającej.

Daria Armańska do tej pory pracowała w Wydawnictwie Kobiecym, gdzie w ostatnim czasie była kierowniczką ds. strategii i rozwoju, a wcześniej pełniła tam funkcje koordynatorki ds. promocji i marketingu marki oraz specjalistki ds. komunikacji i promocji. Doświadczenie zawodowe zdobywała również współpracując z wydawnictwami Czarna Owca, Muza i Egmont Polska. Armańska ukończyła filologię polską oraz filologię orientalną na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.

Agnieszka Asenkowicz do tej pory również była związana z Wydawnictwem Kobiecym, gdzie pełniła funkcję specjalistki ds. komunikacji i marketingu. Ponadto przez sześć lat pracowała w Centrum Kultury i Informacji Amerykańskiej – American Corner Katowice. Ukończyła kulturoznawstwo ze specjalizacją wiedza o filmie i nowych mediach na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach.

(kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj