sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ogłasza konkurs na logotyp marki Bo.wiem

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ogłasza konkurs na logotyp marki Bo.wiem

Wydawnictwo akademickie Uniwersytetu Jagiellońskiego w związku z pracami nad stworzeniem nowej marki Bo.wiem ogłasza konkurs na zaprojektowanie jej logotypu.

Bo.wiem ma obejmować literaturę popularnonaukową, faktu, beletrystykę i publikacje wspomnieniowe. Logotyp marki ma kojarzyć się z dobrą literaturą i być symbolem wysokiej jakości proponowanych treści. Projekt powinien być nowoczesny, przyjazny dla czytelnika, lekki i praktyczny. Znak nie musi korespondować z obecnym logotypem Wydawnictwa Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Na pracę ma składać się słowo Bo.wiem oraz symbol graficzny nawiązujący do tej nazwy. Dowiadujemy się, że w projekcie istotna jest rola kropki, która wprowadza wieloznaczność – jest to nie tylko słowo „bowiem” (jako spójnik przyłączający zdanie wyjaśniające przekazaną wcześniej informację), lecz także dwa słowa – „bo wiem” (wiem, bo czytam dobre książki z tej serii). Nadsyłane prace powinny składać się z pełnej wersji symbolu z nazwą oraz wariantywnie sam symbol.

Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest do wszystkich pełnoletnich osób fizycznych oraz osób prawnych mających siedzibę na terenie Polski. Prace można przesyłać do dnia 30 września 2020 roku. Dla autora zwycięskiego pomysłu przewidziano nagrodę pieniężną. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie. (kd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj