sobota, 17 maja, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomości„Wygodniej się nie da” – Magdalena Różczka promuje pożyczkę w VeloBanku

„Wygodniej się nie da” – Magdalena Różczka promuje pożyczkę w VeloBanku

W kwietniu 2025 roku VeloBank rozpoczął nową kampanię wizerunkowo-produktową, w której główną rolę odgrywa Magdalena Różczka, ambasadorka marki. W akcji promującej pożyczkę gotówkową 9,9% na dowolny cel bank podkreśla: „wygoda, bezpieczeństwo i nowoczesność są dla klienta najważniejsze”.

Jak wyjaśnia bank, wizualny aspekt kampanii inspirowany był estetyką Wesa Andersona – nawiązują do niej pastelowe barwy, symetryczne kadry oraz filmowa stylizacja retro. „Ten zabieg wizualny podkreśla współczesny charakter kampanii i osadza ją w rzeczywistości bliskiej odbiorcom” – opisuje VeloBank. „Całość zyskuje kinowy sznyt, który nadaje reklamie lekkość i niebanalny charakter” – dodaje firma.

Główna bohaterka kampanii, Magdalena Różczka, prezentuje się na zielonej kanapie, z kapciami na stopach. W ten sposób przekonuje, że życie – oraz kwestie finansowe – mogą być prostsze dzięki temu, że produkt dostosowuje się do potrzeb klienta. W spocie występuje też młoda para, która planuje podróż do Nowego Jorku i potrzebuje finansowego wsparcia. Z pomocą w realizacji planów przychodzi im łatwo dostępna pożyczka w VeloBanku. Magdalena Różczka jako narratorka i „Statua Wygody” z humorem i luzem podkreśla znaczenie wolności wyboru, kontroli nad własnymi decyzjami i życia we własnym tempie.

Magdalena Różczka sama podkreśla, że ceni w życiu „rozwiązania intuicyjne i proste”. „Codzienność i tak bywa wystarczająco intensywna, więc nie warto jej dodatkowo komplikować. Dlatego wybieram produkty finansowe, które są jasne, przejrzyste i po prostu wygodne” – mówi.

Zielona kanapa, widoczna w niemal każdej scenie spotu, ma być symbolem tego, co podkreśla kampania – komfortu i swobody. „Pożyczka w VeloBanku to produkt, który dopasowuje się do stylu życia klientów: dostępny w każdej chwili, z poziomu aplikacji, bez zbędnych formalności i stresu. Wygodnie, bezpiecznie i nowocześnie” – wyjaśnia bank.

„Nasz najnowszy spot to opowieść o codzienności, w której wygodna decyzja o pożyczce pozwala spełniać marzenia prosto i bez zbędnych komplikacji. Każda scena ma znaczenie i prowadzi do jasnego przesłania: VeloBank ułatwia podejmowanie wygodnych decyzji finansowych, które jednocześnie są bezpieczne, a dzięki zdalnemu procesowi, również nowoczesne” – wyjaśnia Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.

Głównym kanałem komunikacji kampanii są spoty telewizyjne, emitowane w dwóch wersjach: 15- i 30-sekundowej. W ramach akcji prowadzona są także szerokie działania digitalowe, w tym kampania Google Ads, oraz działania PR. Przekaz obecny jest także w oddziałach banku.

O kreację i nadzór produkcyjny zadbała agencja Verde, spot wyprodukował HIGHNOON/PL. Dom mediowy Initiative Media odpowiadał za zakup mediów, a agencja ZOOM bsc wspiera VeloBank w działaniach PR.

Kampania rozpoczęła się 10 kwietnia.

Materiał partnera

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj