sobota, 26 października, 2024

Wypromować mleko

Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich-Związek Rewizyjny (KZSM-ZR) rozpoczął procedurę wyboru organizacji wdrażającej „Program Promocyjno – Informacyjny Mleka i Produktów Mlecznych”. Odbywa się ona w ramach mechanizmu „Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych”. 
Zamówienie dotyczy przeprowadzenia trzyletniej kampanii promocyjno-informacyjnej mleka i produktów mlecznych, przy uwzględnieniu pełnego opisu działań (tj. formularza wniosku dla programów promocyjnych współfinansowanych przez Unię Europejską), który jest udostępniony do wglądu w siedzibie Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich-Związku Rewizyjnego, przygotowania kreacji (części wizualno-dźwiękowej) oraz dokonania pomiaru efektowności kampanii promocyjno-informacyjnej, zgodnie z tematyką przedstawioną w opisie działań, tj. formularzu wniosku dla programów promocyjnych współfinansowanych przez Unię Europejską.
Skrócony opis działań promocyjnych i informacyjnych, które mają być realizowane w ramach trzyletniej kampanii, oraz harmonogram procesu wyboru organizacji wdrażającej przez KZSM-ZR, w tym założenia ogólne oraz przebieg procedury wyboru, zostały opisane we wskazanych poniżej dokumentach: Harmonogram procesu wyboru organizacji wdrażające. Informacja o rozpoczęciu preselekcji.
Szczegółowe informacje mogą Państwo uzyskać osobiście w siedzibie KZSM-ZR, (ul. Hoża 66/68, Warszawa, telefonicznie – osoba uprawniona do kontaktowania z oferentami: Wojciech Gołowkow – tel. 0 508 – 200 – 027). (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj