7 sierpnia 2018 roku rozpoczęła się kampania „Pomorze Zachodnie. Biznes w dobrym położeniu”. Celem akcji jest promocja Pomorza Zachodniego jako regionu „o unikalnych walorach”, który wspiera nowe technologie, a także jest atrakcyjny dla przedsiębiorców i inwestorów.
„Pomorze Zachodnie to marka z ogromnym potencjałem. Tworzą ją przede wszystkim ludzie. To oni stoją za inspirującymi biznesami stanowiącymi wizytówkę naszego regionu. Dlatego inaugurujemy dziś kampanię inną niż wszystkie – zaplanowaną tak, by zaprezentować i wyróżnić przedsiębiorców budujących swój sukces na Pomorzu Zachodnim i będących inspiracją dla tych, którzy szukają tu jeszcze swojej szansy” – mówi Olgierd Geblewicz, marszałek województwa zachodniopomorskiego.
W ramach kampanii zaplanowano konkurs „Twój biznes pod banderą sukcesu”. Ma on wyłonić podmioty gospodarcze, których działania, produkty i usługi charakteryzują się największą kreatywnością i oryginalnością. W konkursie mogą wziąć udział właściciele mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Z 30 laureatami, którzy zakwalifikują się do drugiego etapu, zostaną nakręcone spoty reklamowe. W kapitule konkursu, która zadecyduje o wyborze zwycięzców, zasiądą przedstawiciele firm z Pomorza Zachodniego. W głosowaniu będą mogli wziąć udział też wszyscy mieszkańcy regionu. Podsumowanie odbędzie się na uroczystej gali 11 grudnia 2018 roku.
W ramach akcji zrealizowane zostaną też filmy promujące zwycięzców konkursu w serwisach: YouTube, ipla.pl i tvn.pl., kampania odsłonowa w onet.pl i wp.pl, a także rich media czy działania w mediach społecznościowych. W akcję będą również zaangażowani influencerzy.
Kampania „Pomorze Zachodnie. Biznes w dobrym położeniu” potrwa do 31 grudnia 2019 roku. Za działania na rzecz akcji odpowiada konsorcjum: Unlimited, Red8 Events, Red8 Digital. (ak)