W lipcu 2019 roku wystartowała nowa kampania promocyjno-informacyjna pod hasłem „Klimat się zmienia. Zmień sposób myślenia!”. Realizowana jest ona w ramach projektu Klimada 2.0, tworzonego przez Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy i którego obszar działań związany jest ze zmianami klimatycznymi.
Kampania ma na celu dostarczenie informacji na temat zmian klimatu i możliwości adaptacji do ich skutków strategicznym grupom odbiorców. Ma ona również edukować społeczeństwo i uświadamiać, jak za pomocą codziennych dobrych nawyków można zmniejszać wpływ na globalne ocieplenie i chronić środowisko naturalne.
Działania związane z kampanią prowadzone będą w mediach społecznościowych i internecie. W jej ramach dystrybuowane będą informacje prasowe, organizowane konferencje, wywiady i komentarze. Systematycznie publikowane będą również wyniki prac i analiz prowadzonych w ramach projektu.
Prace nad „Klimat się zmienia. Zmień sposób myślenia!” zaplanowane są do grudnia 2021 roku. Kampania jest realizowana przez Instytut Ochrony Środowiska – Państwowy Instytut Badawczy we współpracy z agencją DSK, 38 Content Communication oraz agencją JU. (pm)