niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWzmocnienia zespołu seniorskiego w trzech działach H+K Strategies

Wzmocnienia zespołu seniorskiego w trzech działach H+K Strategies

W Hill+Knowlton Strategies powiększył się zespół seniorski. Zmiany dotyczą trzech departamentów agencji: technologicznego, komunikacji marketingowej oraz komunikacji korporacyjnej.

W dziale technologicznym stanowisko Senior Associate objął Michał Piątkiewicz, z kolei Szymon Szymczyk awansował na Senior Advisora. Dominika Pławiak została Senior Associate w dziale komunikacji marketingowej, a do działu komunikacji korporacyjnej dołączyła Agata Piekarz-Urbaś, która także pełni funkcję Senior Associate.

Awanse miały miejsce na przełomie grudnia 2021 i stycznia 2022 roku. Agata Piekarz-Urbaś zaczęła z kolei pracę w H+K w sierpniu 2021 roku, jednak agencja poinformowała o jej dołączeniu teraz. 

Michał Piątkiewicz jako Senior Associate w agencji jest zaangażowany w planowanie strategiczne i realizację projektów z zakresu nowych technologii. Prowadzi działania głównie dla Facebooka. Doradzał także takim klientom H+K jak Uber, Lime czy Bitpanda. W branży PR pracuje od 2013 roku, a z H+K związany jest od 2016. Wcześniejsze doświadczenie zdobywał w agencjach Partner of Promotion i Maurent PR. Realizował działania z zakresu komunikacji korporacyjnej w sektorach nowych technologii, nieruchomości, energetyki oraz finansów. Pracował zarówno dla klientów komercyjnych, m.in. Ghelamco, spółek Skarbu Państwa takich jak Grupy Azoty, Grupy Energa czy PGNiG, jak również dla instytucji publicznych, w tym Komisji Europejskiej czy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.

Szymon Szymczyk w branży PR pracuje od ponad 14 lat. W Hill+Knowlton Strategies Poland jest wsparciem strategicznym dla kluczowych klientów. Realizuje projekty z zakresu walki z dezinformacją, issue management, komunikacji korporacyjnej czy naruszeń cyberbezpieczeństwa. ​Wcześniej był związany m.in. z agencją Planet Partners, gdzie prowadził działania dla klientów z sektora kosmicznego, ochrony danych osobowych, autonomicznych pojazdów, fintech i big data.

Dominika Pławiak odpowiada w agencji za zarządzanie projektami z sektorów food+beverage i retail. Pracuje w zespole Marketing+Healthcare Communication. Ma ponad osiem lat doświadczenia w prowadzeniu działań media relations, organizacji eventów oraz realizacji kampanii z influencerami. Wcześniej pracowała w Walk PR oraz Publicis Consultant, gdzie odpowiadała za realizację projektów z obszaru FMCG i nowych technologii. Obsługiwała marki takie jak LOTTE Wedel, Stock Polska, Dilmah, Nikon, Traficar, Grupa Żywiec, MAX Premium Burgers, Coca-Cola, Podravka, Wyborowa Pernod Ricard czy SodaStream.

Nową osobą w zespole H+K jest Agata Piekarz-Urbaś. Ma ponad osiem lat doświadczenia w realizacji projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej, zarządzaniu kryzysowym, a także CSR. Zanim zaczęła pracę w H+K przez blisko pięć lat była związana z Havas PR Warsaw, gdzie odpowiadała za projekty dla klientów z branż retail, finanse, przemysł oraz healthcare. Wcześniej z kolei, przez prawie trzy lata, pracowała w Clear Communication Group. W swojej karierze koordynowała i realizowała działania komunikacyjne dla marek takich jak m.in. Deloitte, Shell, 3M Poland, Euronet, Medicover, Bricomarché czy British American Tobacco.

(mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj