W Hill+Knowlton Strategies powiększył się zespół seniorski. Zmiany dotyczą trzech departamentów agencji: technologicznego, komunikacji marketingowej oraz komunikacji korporacyjnej.
W dziale technologicznym stanowisko Senior Associate objął Michał Piątkiewicz, z kolei Szymon Szymczyk awansował na Senior Advisora. Dominika Pławiak została Senior Associate w dziale komunikacji marketingowej, a do działu komunikacji korporacyjnej dołączyła Agata Piekarz-Urbaś, która także pełni funkcję Senior Associate.
Awanse miały miejsce na przełomie grudnia 2021 i stycznia 2022 roku. Agata Piekarz-Urbaś zaczęła z kolei pracę w H+K w sierpniu 2021 roku, jednak agencja poinformowała o jej dołączeniu teraz.
Michał Piątkiewicz jako Senior Associate w agencji jest zaangażowany w planowanie strategiczne i realizację projektów z zakresu nowych technologii. Prowadzi działania głównie dla Facebooka. Doradzał także takim klientom H+K jak Uber, Lime czy Bitpanda. W branży PR pracuje od 2013 roku, a z H+K związany jest od 2016. Wcześniejsze doświadczenie zdobywał w agencjach Partner of Promotion i Maurent PR. Realizował działania z zakresu komunikacji korporacyjnej w sektorach nowych technologii, nieruchomości, energetyki oraz finansów. Pracował zarówno dla klientów komercyjnych, m.in. Ghelamco, spółek Skarbu Państwa takich jak Grupy Azoty, Grupy Energa czy PGNiG, jak również dla instytucji publicznych, w tym Komisji Europejskiej czy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.
Szymon Szymczyk w branży PR pracuje od ponad 14 lat. W Hill+Knowlton Strategies Poland jest wsparciem strategicznym dla kluczowych klientów. Realizuje projekty z zakresu walki z dezinformacją, issue management, komunikacji korporacyjnej czy naruszeń cyberbezpieczeństwa. Wcześniej był związany m.in. z agencją Planet Partners, gdzie prowadził działania dla klientów z sektora kosmicznego, ochrony danych osobowych, autonomicznych pojazdów, fintech i big data.
Dominika Pławiak odpowiada w agencji za zarządzanie projektami z sektorów food+beverage i retail. Pracuje w zespole Marketing+Healthcare Communication. Ma ponad osiem lat doświadczenia w prowadzeniu działań media relations, organizacji eventów oraz realizacji kampanii z influencerami. Wcześniej pracowała w Walk PR oraz Publicis Consultant, gdzie odpowiadała za realizację projektów z obszaru FMCG i nowych technologii. Obsługiwała marki takie jak LOTTE Wedel, Stock Polska, Dilmah, Nikon, Traficar, Grupa Żywiec, MAX Premium Burgers, Coca-Cola, Podravka, Wyborowa Pernod Ricard czy SodaStream.
Nową osobą w zespole H+K jest Agata Piekarz-Urbaś. Ma ponad osiem lat doświadczenia w realizacji projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej, zarządzaniu kryzysowym, a także CSR. Zanim zaczęła pracę w H+K przez blisko pięć lat była związana z Havas PR Warsaw, gdzie odpowiadała za projekty dla klientów z branż retail, finanse, przemysł oraz healthcare. Wcześniej z kolei, przez prawie trzy lata, pracowała w Clear Communication Group. W swojej karierze koordynowała i realizowała działania komunikacyjne dla marek takich jak m.in. Deloitte, Shell, 3M Poland, Euronet, Medicover, Bricomarché czy British American Tobacco.
(mb)