Agencja Publicis Communications – jak pisze w informacji prasowej – w odpowiedzi na wyzwania rynkowe i zmieniające się potrzeby klientów inwestuje w kompetencje konsultingowe. W związku z tym pozycja jednej z firm należących do Grupy, Publicis Consultants, zostaje wzmocniona.
Specjaliści z agencji mają skupić się na tworzeniu i rozpowszechnianiu treści w niestandardowych punktach styku (ang. touchpoints) klientów z markami. Publicis Consultants zajmie się także zabezpieczaniem działalności obecnych i nowych klientów Grupy, opierając się na usługach typu due diligence, relacjach inwestorskich czy doradztwie kryzysowym. Publicis Consultants ma być kierowane przez Katarzynę Koper. Awansowała ona na stanowisko dyrektor zarządzającej, której obowiązki pełniła od kwietnia 2016 roku. Od tego czasu zastępowała Joannę Kwiatkowską-Carbol, która przebywała na urlopie macierzyńskim, a kierowała pracami Publicis Consultants od 2015 roku.
„Coraz częściej klienci oczekują od nas tworzenia unikatowego ekosystemu komunikacyjnego, w ramach którego wybierzemy i zagospodarujemy odpowiednie dla produktu czy marki punkty styku. Inwestycja w szeroko pojęty konsulting i narzędzia takie jak public relations, branded content czy storytelling jest dlatego naturalnym kierunkiem rozwoju, uzupełnieniem komunikacji 360 stopni i tworzeniem długookresowej przewagi konkurencyjnej” – uzasadnia decyzję o rozwoju agencji Tomasz Pawlikowski, Chairman Publicis Communications.
Publicis Consultants zatrudnia obecnie 10 specjalistów, którzy pracują m.in. dla Discovery, Kauflanda, Stock Polska czy Sherwin-Williams. (mp)