Walk Group odnotowało 28 proc. wzrostu przychodów w stosunku do 2011 r. Równocześnie zatrudnienie w grupie zwiększyło się o 1/5.
W Grupie pojawiła się także nowa komórka – Walk Promotion, która świadczy usługi w obszarze field i shopper marketingu. Jednostka powstała w efekcie przejęcia przez Walk Fabryki Pomysłów.
„Rok 2012 był dla Walk bardzo udany. Nasza grupa zanotowała przychody na poziomie 27 mln zł, co oznacza 28 proc. wzrost w porównaniu do roku ubiegłego. Biorąc pod uwagę dotychczasowe wyniki finansowe oraz prowadzone projekty, zakładamy utrzymanie bieżącej dynamiki przez kolejne dwanaście miesięcy. Planujemy również nowe inwestycje m.in. w inicjatywy wychodzące poza ramy branży marketingowej” – twierdzi Radek Miklaszewski, CEO i Partner w Walk.
Wraz z rozbudową struktury Walk zwiększył się również potencjał osobowy. Grupa zatrudnia obecnie ponad 70 specjalistów z różnych dziedzin komunikacji marketingowej. (kg)