niedziela, 29 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościX Dni Marketingu Sportowego za nami

X Dni Marketingu Sportowego za nami

Przyszłość sponsoringu sportowego, marketing doświadczeń i rynek naming rights w Polsce – to tylko część tematów, które poruszono podczas X Dni Marketingu Sportowego. Coroczna konferencja odbyła się na Stadionie Narodowym w Warszawie. Wśród uczestników imprezy byli przedstawiciele czołowych firm i klubów sportowych z Polski i Europy.

Wśród prelegentów pierwszego zagranicznego dnia konferencji pojawili się m.in.: William Fenton – dyrektor Sponsorship Consulting, Kevin Jackson – dyrektor George P. Johnson oraz Michael Brill – regional vice president SMG Europe.

Drugi dzień X DMS skupił się głównie na roli mediów w sporcie, sponsoringu  sportowym oraz promocji miast i regionów poprzez sport. Akcentem podkreślającym 10-lecie DMS były jubileuszowe panele dyskusyjne, podczas których zaproszeni goście podsumowali dekadę rozwoju organizacyjnego sportu, dzieląc się  także spostrzeżeniami na temat jego przyszłości i profesjonalizacji.

„Rozmawialiśmy często na bardzo trudne tematy takie jak finansowanie sportu ze środków publicznych oraz przez spółki Skarbu Państwa, problemy organizacyjne klubów czy badania sponsoringu” – wylicza Piotr Matecki, prezes zarządu Sportwin, organizator imprezy.

W ramach X Dni Marketingu Sportowego odbyła się także VIII Gala Sportu i Biznesu. Marcin Gortat został wyróżniony za swoją oficjalną stronę internetową w 2 kategoriach: Sportowy Wizerunek oraz Nowe Media w Sporcie. Sportowym Przeżyciem Roku okazał się brązowy medal Polski na Mistrzostwach Europy w Siatkówce Mężczyzn. Statuetka DEMES w kategorii Osobowość Mediów trafiła do Włodzimierza Szaranowicza.

PRoto.pl patronowało wydarzeniu.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj