X pracuje nad opcją, dzięki której adresy e-mail subskrybentów, którzy wyrazili na to zgodę, będą udostępnione twórcom treści – informuje socialmediatoday.com.
Dzięki temu twórcy, którzy będą chcieli opuścić platformę, nie stracą kontaktu z subskrybentami.
Serwis pracuje nad stworzeniem pola, w którym znajdzie się zgoda na udostępnienie swojego adresu.
„Udostępnij swój e-mail [nazwa twórcy]. Akceptując, wyrażasz zgodę na udostępnianie przez X adresu e-mail twórcy w celach pozaplatformowych i akceptujesz Warunki udostępniania wiadomości e-mail” – tak ma brzmieć treść zgody.
Źródło informuje, że nie tylko twórcy na tym skorzystają. Marki mogłyby na przykład oferować specjalne oferty za pośrednictwem tweetów przeznaczonych wyłącznie dla subskrybentów, a następnie wykorzystywać zebrane wiadomości e-mail do tworzenia bezpośrednich list mailingowych. (zd)