Wśród tegorocznych laureatów znalazła się m.in. agencja 24/7 Communications. W kategorii „Projekt CSR i PR Roku 2014” zwyciężyła kampania charytatywni.allegro.pl.
Konkurs odbywa się od 1998 roku, a nagrody przyznaje Akademia Mediów i Reklamy. Od 2010 roku nagradzane są nie tylko najlepsze firmy sektora reklamowego i mediowego, lecz także projekty marketingowe.
W XVII edycji konkursu rok nagrodę za „Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku 2014” zdobył projekt Lidla „Najlepsza cena to ta najbardziej atrakcyjna, a nie najniższa”. W kategorii „Projekt CSR i PR Roku 2014” zwyciężyli charytatywni.Allegro. Za projekt marketingu bezpośredniego nagrodzono „Persil – perfekcyjne usuwanie plam w niskich temperaturach!”, natomiast laureatem w kategorii „Konkurs promocyjny” został projekt firmy Kamis „Zatrzymaj smak wyjątkowych chwil!”.
Tytuł Agencji Marketingu Zintegrowanego Roku 2014 zdobyło Biuro Podróży Reklamy, Agencją PR Roku 2014 zostało natomiast 24/7 Communications. Miano Domu Mediowego Roku 2014 zyskało UM Polska.
Wyróżnienia Akademii Impactora za rok 2014 zdobył projekt „W kuchni z E.Wedel” w kategorii „Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku”. Wśród projektów CSR i PR wyróżniono stworzoną przez Astra Zeneca „Akademię oddychania”. W kategorii „Projekt Roku Marketingu Bezpośredniego” jury wyróżniło „Narodowy test szczoteczek elektrycznych Oral-B”.
Laureatem nagrody im. Krzysztofa Dzierżawskiego dla dziennikarza zasłużonego w upowszechnianiu idei wolności i zdrowego rozsądku przyznawanej przez Centrum im. Adama Smitha został Łukasz Warzęcha. (mb)
PRoto.pl jest partnerem konkursu.