czwartek, 28 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościYahoo zmienia logo. Ale najpierw zaprezentuje 30 jego wersji

Yahoo zmienia logo. Ale najpierw zaprezentuje 30 jego wersji

Yahoo odświeża wizerunek i ogłasza akcję „30 dni na zmianę”, w trakcie której codziennie zaprezentuje inną wariację swojego znaku, by we wrześniu zaprezentować finalny logotyp.

Yahoo! odkąd ma nową szefową, udowadnia, że wciąż jest bardzo prężną marką i silnym konkurentem Google. Najnowszym projektem, po szeregu wprowadzonych nowych usług, jest zmiana samego wizerunku, a więc odejście od obecnego, używanego przez ostatnie lata, znaku firmowego. 4 września Yahoo! chce zaprezentować zupełnie nowy znak. Obecne logo debiutowało w 2008 roku, ale historię ma znacznie dłuższą. Od poprzedniego logo używanego w latach 1996-2008 różni się właściwie jedynie kolorystyką.

Projekt ma wspierać akcja promocyjna „30 dni na zmianę”, o której wspomina Brandon Griggs. Serwis zamierza codziennie w swoich usługach i na stronie głównej yahoo.com (wyłącznie jednak w wersji amerykańskiej) używać innego logo. Będą to przeróżne wariacje Yahoo z nieodłącznym wykrzyknikiem. Finalny projekt, a więc ten, który wygra konkurs, zostanie zaprezentowany dokładnie 4 września o godzinie 21:00 w USA (5 września, o 6:00 rano w Polsce).

Kathy Savitt, chief marketing officer, podkreśliła w rozmowie z USA Today: „Logo to twoja wizytówka, identyfikacja, manifest”. Dodała również, że logo Yahoo to ikona, którą niektórzy uwielbiają, inni nienawidzą. Dlatego firma zdecydowała się je zmienić, by lepiej odzwierciedlało nowe usługi. „Piszemy nowy rozdział” – podsumowała 30-dniową akcję promocyjną. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj