Polska raperka, piosenkarka, autorka tekstów i DJ-ka Young Leosia została ambasadorką marki gum bezcukrowych do żucia Orbit Refreshers. Artystka wesprze wizerunkowo kampanię reklamującą nowości produktowe od Mars Wrigey.
Influencerka wzięła udział w sesji zdjęciowej, z efektami której można zapoznać się w digitalu, social mediach (na YouTubie, TikToku oraz poprzez platformy Mety) i w przestrzeni miejskiej (na nośnikach DOOH i OOH). Zdjęcia pojawią się w 18 największych polskich miastach.
W ramach współpracy zaplanowano także muzyczną loterię, w której od 1 czerwca 2024 roku marka będzie aktywizować odbiorców i zachęcać do „poczucia mocy smaku”. Na potrzeby projektu Young Leosia przedstawi także „inspirowany nowymi smakami utwór muzyczny”, z którym słuchacze będą mogli zapoznać się w okresie wakacyjnym.
Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada Digital Kingdom. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się EssenceMediacom. Za działania PR-owe odpowiedzialne jest Garden of Words. (an)