YouTube uruchomił dwa nowe testy funkcji Community Posts, które mają zapewnić twórcom więcej sposobów na zaangażowanie i interakcję z odbiorcami w aplikacji – informuje socialmediatoday.com.
Community Posts to widoczne na kanałach twórców aktualizacje, które są widoczne w zakładce „Społeczność”, dostępnej dla osób posiadających ponad 500 subskrybentów.
YouTube rozszerza swój nowy proces edycji wizualnej postów opartych na obrazach, zwiększając tym samym możliwość tworzenia postów dla społeczności – czytamy.
Źródło: socialmediatoday.com
Jak pisze YouTube: „Jeśli jesteś twórcą w tym eksperymencie, będziesz mógł użyć aplikacji YouTube, aby dodać filtry, tekst i naklejki do obrazów dla postów. Ten eksperyment będzie dostępny dla niewielkiej liczby twórców, którzy korzystają z urządzeń z systemem iOS i mają włączoną zakładkę Community”.
Dodane zostaną również quizy, „nowy, interaktywny sposób dla twórców, aby zaangażować widzów, a w przypadku kanałów edukacyjnych, aby pomóc w nauce. Quizy będzie można tworzyć w taki sam sposób, jak inne rodzaje postów społecznościowych. Zaczynamy testowanie quizów w wersji beta z niewielka liczbą twórców i będziemy rozszerzać je w przyszłości w oparciu o opinie” – podaje YouTube. (zd)