niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościYouTube obniża wymagania kwalifikujące do programu partnerskiego

YouTube obniża wymagania kwalifikujące do programu partnerskiego

YouTube obniża wymagania dla twórców chcących uzyskać dostęp do narzędzi monetyzacji w ramach programu partnerskiego – informuje techcrunch.com. 

Program partnerski YouTube (YPP) daje twórcom dostęp do większej liczby funkcji i zasobów umożliwiających zarabianie na udostępnianych treściach, a także dzielenie się przychodami z wyświetlonych reklam – czytamy na support.google.com.

Nowe warunki wymienione przez YouTube to posiadanie minimum 500 subskrybentów zamiast, jak wcześniej, 1000, a także trzy publiczne przesłania treści w ciągu ostatnich 90 dni oraz 3 tys. godzin oglądania w ciągu ostatniego roku lub 3 mln wyświetleń Shorts w ciągu ostatnich 90 dni – informuje źródło.

Nowe kryteria zostaną zastosowane w pierwszej kolejności w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Tajwanie i Korei Południowej. (zd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj