YouTube chce ułatwić twórcom promowanie kanałów i treści. W tym celu dodaje nową zakładkę „Promocje” w YouTube Studio. Ma ona zmniejszyć potrzebę prowadzenia kampanii reklamowych przez Google Ads Manager – informuje socialmediatoday.com.
Andrew Hutchinson, autor tekstu, pisze, że choć celem nowej zakładki ma być pomoc twórcom w zmaksymalizowaniu wydajności, to może ona również skłonić więcej marek do promowania swoich treści na YouTubie z pomocą większej liczby dostępnych narzędzi.
Na razie zakładka jest widoczna dla ograniczonej liczby twórców – czytamy.
30 sierpnia 2022 w YouTube Help pojawiła się również informacja o testowaniu nowych możliwości edycji postów obrazkowych na Androidzie: „Eksperymentujemy z serią aktualizacji postów społecznościowych, aby były bardziej wizualne, angażujące i zabawne. Jeśli jesteś twórcą i bierzesz udział w eksperymencie, będziesz mógł użyć aplikacji YouTube, aby dodać filtry, tekst i naklejki do obrazów w postach. Niewielki odsetek twórców, którzy korzystają z urządzeń z Androidem i mają dostęp do zakładki Społeczność będzie mógł wziąć udział w tym teście”. (zd)