W Pulsie Biznesu Katarzyna Gajda z FPA Group wystąpiła jako ekspert odpowiadający na pytania czytelników. Doradzała ona w kwestii wprowadzania na rynek przez niewielką firmę nowego produktu. Jej zdaniem w takiej sytuacji lepiej jest skorzystać ze wsparcia agencji zewnętrznej. „Dla konsultantów z agencji nie będzie to pierwszy taki projekt, a na dodatek można przecież zdecydować się na współpracę z firmą mającą doświadczenie we wprowadzaniu na rynek produktów z danej branży, w określonym sektorze”.
Eksperta pytano także o poprowadzenie komunikacji wewnętrznej w niewielkiej firmie. Zdaniem Gajdy „Jeśli firma zakłada przyrost pracowników, to powinna zdecydować się na utworzenie osobnego działu odpowiadającego za podejmowanie działań komunikacyjnych i dbającego o sprawny przepływ informacji między zarządem a pracownikami”. Gajda zwraca też uwagę, że „Zaletą wewnętrznego działu jest także to, że pracują w nim osoby znane pracownikom. Ma to niebagatelne znaczenie na przykład w sytuacji kryzysowej(…)”. (psp)