Od 2 stycznia nową dyrektor działu ds. korporacyjnych Grupy Żywiec, spółki piwowarskiej notowanej na GPW, została Katarzyna Borucka.
Nowa dyrektor Grupy Żywiec ma ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu wizerunkiem firmy, public affairs oraz komunikacji korporacyjnej, które zdobyła pracując dla Philip Morris Polska i Coca-Cola Poland.
Katarzyna Borucka przechodzi do Grupy Żywiec z Coca-Cola Poland, gdzie przez ostatnie 5 lat pracowała na stanowisku dyrektora ds. wizerunku firmy, kontaktów zewnętrznych i komunikacji. Reprezentowała firmę w wielu organizacjach przemysłowych i biznesowych, m.in. Polskiej Federacji Producentów Żywności, gdzie pełniła funkcję członka Rady Nadzorczej, Pracodawcach RP, Amerykańskiej Izbie Handlowej, Krajowej Unii Producentów Soków czy Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy.
Zanim dołączyła do Coca-Cola Poland w 2007 r., przez 10 lat pracowała w Philip Morris Polska. Zajmowała kolejne stanowiska w dziale ds. korporacyjnych, odpowiadając za public affairs, społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR) oraz komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.
Borucka jest absolwentką Wydziału Filologii Angielskiej Uniwersytetu Gdańskiego. Posiada również dyplom Fotografii Artystycznej Warszawskiej Szkoły Związku Polskich Artystów Fotografików.
Na nowym stanowisku Katarzyna Borucka odpowiada za realizację strategii korporacyjnej Grupy Żywiec. Będzie raportować bezpośrednio do prezesa zarządu Xaviera Belisona. (bs)