Honeywell ma marketing and communications managera. Za działania marketingowe i komunikacyjne w Polsce oraz krajach Europy Wschodniej dla pionu biznesowego ECC (Environmental & Combustion Controls) odpowiada od lutego Natalia Długosz.
Długosz z marketingiem w sektorze grzewczym związana jest od 2009 roku. Przez ostatnie 3 lata odpowiadała za działania marketingowe w Danfoss Poland dla marki DEVI.
Wcześniej, przez 2,5 roku, współpracowała z wydawnictwem Agora, gdzie pisała i redagowała teksty dla magazynów: Cztery Kąty, Galeria, Poradnik Domowy i Ślub jak z Bajki. Przez pół roku była gościem programu „Niezbędnik na każdą porę roku” w Polskim Radiu (Jedynka). Ponadto, 5,5 roku współpracowała z firmą SMG/KRC Millward Brown przy badaniach ilościowych, jakościowych i mystery shopper.
Jest absolwentką dziennych studiów filologii polskiej o specjalności edytorskiej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz absolwentką podyplomowych studiów zarządzania marką w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. (es)