1 marca stanowisko dyrektora ds. komunikacji i promocji w Clear Channel Poland obejmie Agnieszka Szlaska.
Szlaska zajmie się budowaniem wizerunku oraz promocją Clear Channel i jego oferty. Odpowiadać będzie również za zbudowanie komunikacji marketingowej, w związku z planowanym wdrożeniem standardu badań efektywności reklamy zewnętrznej POSTAR.
Szlaska od 14 lat jest związana z mediami. Przez ostatnie 5,5 roku (od września 2007 roku) pełniła funkcję dyrektora promocji i PR Grupy Zwierciadło (m.in. Zwierciadło, Sens, Akademia Zwierciadła). Wcześniej w Wydawnictwie Bauer odpowiadała za promocję magazynów luksusowych – Twojego Stylu i Pani. W latach 2003-2005 pracowała w AWR Wprost, gdzie jako dyrektor promocji pracowała z całym portfolio Wydawnictwa, m.in. Wprost, Businessweek i Pani. Ukończyła Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.(es)