Patrycja Hatalska objęła 1 września nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. public relations w firmie Royal Collection. Odpowiada za PR korporacyjny, PR produktowy oraz za komunikację wewnętrzną.
Wcześniej, przez ponad 3 lata, sprawowała stanowisko PR managera i rzecznika prasowego w firmie HJ Heinz Polska, odpowiadając za strategię PR dla marki Heinz, Pudliszki oraz Międzychód. Była odpowiedzialna także za realizację działań w zakresie PR-u korporacyjnego, komunikacji wewnętrznej i za zarządzanie kryzysem. Na to stanowisko wciąż trwa rekrutacja.
Od 2004 do 2005 była związana z agencją konsultingowo-reklamową New Communications, która jest przedstawicielstwem dziennika Financial Times na Polskę oraz międzynarodowej organizacji Superbrands. Zajmowała w niej stanowisko public relations managera/key account managera i odpowiadała za konsulting w zakresie PR (opieka nad kluczowymi klientami firmy; opracowywanie projektów z zakresu PR dla firm).
0d 2000 roku do 2005 pracowała jako PR&special events manager w firmach farmaceutycznych: Roche Polska oraz Polpharma. W obu zajmowała się PR-em korporacyjnym, produktowym oraz komunikacją wewnętrzną. (kk)