Dorota Zawadzka objęła funkcję dyrektora ds. komunikacji i public relations Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Do jej zadań należą: kształtowanie polityki komunikacyjnej Związku i informowanie o jego najważniejszych inicjatywach, monitorowanie i analiza danych rynkowych, relacje z mediami oraz komunikacja wewnętrzna.
Poprzednio pracowała w Konfederacji Lewiatan, gdzie odpowiadała za komunikację marketingową oraz fundraising Europejskiego Forum Nowych Idei. Wcześniej związana m.in. ze stacją CANAL+ Cyfrowy, Kancelarią Gessel i UPC.
Pracowała także w dziale prasowym CANAL+ oraz Film+, gdzie zajmowała się promocją produkcji filmowych stacji. Na swoim koncie ma także współpracę z Wydziałem Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie jako wykładowca studiów podyplomowych Public Relations.
Jest absolwentką romanistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz paryskiego uniwersytetu Paris VII Jussieu. Ukończyła także studia podyplomowe w Institut Français de Presse na uniwersytecie Paris II Assas oraz INALCO (Institut national des Langues et Civilisations orientales – przyp. red.).
Uprzednio komunikacją i public relations IAB Polska zarządzał Artur Bednarz. (mw)
IAB Polska korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów.