wtorek, 24 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościZ korporacji do Lighthouse Consultants

Z korporacji do Lighthouse Consultants

Do zespołu Lighthouse Consultants dołączyli Marta Małachowska oraz Przemysław Skory. Oboje zajęli stanowiska account managerów.

Małachowska pracuje w zespole Joanny Gabrysiak-Wadowskiej, account director, a do jej głównych obowiązków należy obsługa Grupy PZU. Skory dołączył zaś do zespołu Magdy Zwolińskiej, account director i odpowiada za obsługę RWE Polska.

Marta Małachowska ma 10-letnie doświadczenie w public relations w branży ubezpieczeniowej i motoryzacyjnej. Poprzednio pracowała w spółce Robert Bosch, w której odpowiadała za relacje z mediami dla dwóch działów branżowych, oraz w Commercial Union Polska, gdzie zajmowała się komunikacją wewnętrzną.

Komentując swoje przejście z korporacji do agencji mówi: „Praca w korporacji to działania na rzecz jednego „klienta”, jednej branży. Z jednej strony pozwala to na bardzo dobre poznanie danej tematyki, z drugiej jednak łatwo można popaść w rutynę i „zamknąć” na to co dzieje się dookoła. Praca w agencji pozwala natomiast na współpracę z klientami przeróżnych branż, przez co każdy projekt ma zupełnie inny wymiar nawet przy stosowaniu tych samych narzędzi. Umożliwia też dostęp do nowych narzędzi komunikacji i najświeższej wiedzy o tym co dzieje się na rynku.”

Przemysław Skory przez ostatnie 3 lata pełnił rolę rzecznika prasowego oraz kierownika ds. komunikacji zewnętrznej w Tesco Polska. Był odpowiedzialny za budowę i realizację strategii komunikacji Tesco, a także koordynował pracę biura prasowego. Skory ma również ponad 10 letnie doświadczenie dziennikarskie. Pracował m.in. dla BBC World Service, RMF FM oraz dla Radio ESKA. O swoim przejściu z Tesco do agencji powiedział: „Praca w Lighthouse Consultants to dla mnie nowe doświadczenie, które – jak sadzę – pozwoli uzupełnić tę wiedzę, której nie sposób zdobyć pracując w mediach czy w korporacji. Dla mnie ważne jest to, czym się zajmuję i dla jakich marek. Pracując dla klienta można więcej uwagi poświęcić istotnym szczegółom, które decydują o sukcesie komunikacji. Działania są najlepsze po dodaniu doświadczeń klienta i agencji, to służy efektywności komunikowania. Korporacje mają ogromna wiedzę, ale głównie w obrębie własnej branży.”(kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj