Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Z Lemon Media zrobiono Lemoniadę. firma agencja kreatywna lemon media po siedmiu latach istnienia zmieniła nazwę na agencja kreatywna lemoniada (aklm). początkowo świadczyła usługi z obszaru public relations, strategii marki, mediów społecznościowych, content marketingu czy influencer marketingu, jednak z czasem poszerzyła zarówno ofertę, jak i skład zespołu. agencja wciąż jednak skupia się na branży deweloperskiej, biurach architektonicznych i funduszach inwestycyjnych. dotychczasowy wygląd logotypu. lemoniada, oprócz przygotowywania komunikacji zewnętrznej i produktowej, proponuje klientom także pomoc w sytuacjach kryzysowych, doradztwo, a także nadzór i realizację kontaktów z opinią publiczną w trudnych sytuacjach. agencja wspiera ponadto relacje inwestorskie oraz organizuje wydarzenia. „z potrzeby odświeżenia dotychczasowego wizerunku firmy, podkreślenia innowacyjności i niesztampowego spojrzenia na potrzeby partnerów oraz klientów zdecydowano się na zmianę nazwy, przebudowanie strony internetowej oraz zaprojektowanie nowych materiałów promocyjnych” – pisze w komunikacie lemoniada. lemoniada w swojej historii współpracowała m.in. z urzędem miasta krakowa, skanska, echo investment, medusa group, henniger investment czy metropolitan invest. zespół agencji składa się obecnie z dziewięciu osób. art directorem jest aga brzostek. za pr i marketing odpowiada dawid hajok, social mediami zajmuje się łukasz kąpielewski, media plannerką jest anna chmielarz, a project management leży w gestii marty krupy. copywriterem jest jakub zuckerman, łukasz sakiewicz produkuje filmy, kamil łęcki projektuje strony internetowe, a katarzyna głowa zajmuje się grafiką. (mp).
Firma Agencja Kreatywna Lemon Media po siedmiu latach istnienia zmieniła nazwę na Agencja Kreatywna Lemoniada (AKLM). Początkowo świadczyła usługi z obszaru public relations, strategii marki, mediów społecznościowych, content marketingu czy influencer marketingu, jednak z czasem poszerzyła zarówno ofertę, jak i skład zespołu. Agencja wciąż jednak skupia się na branży deweloperskiej, biurach architektonicznych i funduszach inwestycyjnych.

Dotychczasowy wygląd logotypu
Lemoniada, oprócz przygotowywania komunikacji zewnętrznej i produktowej, proponuje klientom także pomoc w sytuacjach kryzysowych, doradztwo, a także nadzór i realizację kontaktów z opinią publiczną w trudnych sytuacjach. Agencja wspiera ponadto relacje inwestorskie oraz organizuje wydarzenia.
„Z potrzeby odświeżenia dotychczasowego wizerunku firmy, podkreślenia innowacyjności i niesztampowego spojrzenia na potrzeby partnerów oraz klientów zdecydowano się na zmianę nazwy, przebudowanie strony internetowej oraz zaprojektowanie nowych materiałów promocyjnych” – pisze w komunikacie Lemoniada.
Lemoniada w swojej historii współpracowała m.in. z Urzędem Miasta Krakowa, Skanska, Echo Investment, Medusa Group, Henniger Investment czy Metropolitan Invest.
Zespół agencji składa się obecnie z dziewięciu osób. Art Directorem jest Aga Brzostek. Za PR i marketing odpowiada Dawid Hajok, social mediami zajmuje się Łukasz Kąpielewski, Media Plannerką jest Anna Chmielarz, a project management leży w gestii Marty Krupy. Copywriterem jest Jakub Zuckerman, Łukasz Sakiewicz produkuje filmy, Kamil Łęcki projektuje strony internetowe, a Katarzyna Głowa zajmuje się grafiką. (mp)