Nowo utworzone stanowisko specjalisty ds. mediów społecznościowych w Eniro Polska objęła Agnieszka Witerscheim. Do jej obowiązków należy wdrożenie w firmie strategii komunikacji social media, prowadzenie profili Panoramy Firm na różnych portalach oraz edukacja wewnętrzna z tego zakresu.
Witerscheim ostatnio była zaangażowana w projekt nowych linii lotniczych OLT Express. Odpowiadała za budowanie zaangażowanej społeczności na Facebooku, Google+, Twitterze, Pintereście, a także współpracowała z działem PR. Wcześniej przez ponad 4 lata pracowała w firmie Sony, gdzie zajmowała się projektami internetowymi oraz mediami społecznościowymi.
„Po prawie dwóch latach doświadczenia w social mediach wiem, że społeczności bywają kapryśne, ale gdy przekonają się, że firma słucha ich opinii, jest otwarta na dialog i nie ucieka od trudnych problemów, to fani stają się ambasadorami marki. Dlatego warto zawalczyć o ich przychylność i zaangażowanie” – mówi PRoto.pl. Zaznacza, że zależy jej na zbudowaniu jak największej społeczności aktywnych fanów marki Panorama Firm i zaprezentowaniu jej nowego wizerunku. (es)