Duże zmiany w agencji PRC. Dział Komunikacji i Strategii Medialnych wzmocniły nazwiska kojarzone do tej pory z takimi redakcjami jak TVN24 i Dziennik Zachodni. Nowym dyrektorem Działu Kreatywnego i Marketingu został Mariusz Kwaśniak.
Dział Komunikacji Strategii Medialnych PRC wzmocniła Justyna Zuber, która do Grupy PRC przeszła z TVN24. Ostatnie dwa lata spędziła na stanowisku producenta w ośrodku TVN24 w Katowicach, wcześniej przez 4 lata pracowała w centrali w Warszawie. Ma również doświadczenie związane z pracą dla spółki INFOR (wydawca m.in. Dziennika Gazety Prawnej), gdzie współtworzyła dział multimediów.
Nowym pracownikiem tego działu został też Michał Smagała. Pracował wcześniej w Dzienniku Zachodnim (w dziale marketingu), gdzie odpowiadał m.in. za koordynację kompleksowych działań promocyjnych wydawnictwa. Obydwoje pracują na stanowiskach specjalisty ds. PR.
Stery w dziale Komunikacji i Strategii Medialnych objął Michał Raszka, w Grupie od 6 lat. Nowy dyrektor odpowiadał dotychczas za współpracę z kluczowymi klientami firmy.
To nie koniec zmian. PRC zatrudniło również dyrektora działu kreatywnego i marketingu. Został nim Mariusz Kwaśniak, który doświadczenie zdobywał na wielu PR-owych i marketingowych frontach, między innymi, stojąc przez 7 lat na czele działu marketingu firmy działającej na globalnym rynku. Kwaśniak ma 8-letnie doświadczenie we współpracy z firmami konsultingowymi, agencjami badawczymi, PR i reklamowymi, ponad 4-letnie doświadczenie redakcyjne (redaktor czasopisma b2b, autor publikacji z zakresu marketingu) a także wieloletnie doświadczenia w tworzeniu i realizacji badań marketingowych. W GPRC odpowiedzialny jest nie tylko za pracę działu kreatywnego, ale także za badania oraz konsulting biznesowy i strategie marketingowe. (es)