wtorek, 1 października, 2024
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryŻabka Jush wybrała Flywheel Public Relations

Żabka Jush wybrała Flywheel Public Relations

Flywheel Public Relations wygrało przetarg na obsługę start-upów szybkich dostaw spożywczych Żabka Jush i Delio supermarket. Współpraca rozpoczęła się we wrześniu 2024 roku od kampanii produktów stworzonych wspólnie z artystą Wlodim4444.

Ponadto Flywheel Public Relations prowadzi całościowe działania PR Żabki Jush, obejmujące bieżącą komunikację oraz długofalowe strategie wspierające budowanie wizerunku marki na rynku. Agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego, koordynację kampanii kreatywnych, influencer marketing oraz realizację aktywności ambientowych. Flywheel nadzoruje też realizację strategii komunikacyjnej, która ma promować nowoczesne rozwiązania oferowane przez markę.

W ramach przetargu agencja przedstawiła pomysł na współpracę Żabki Jush z grafikiem i influencerem Wlodim4444, która miała na celu „podkreślenie kluczowych wartości marki – oszczędności czasu oraz wygody, co pozwala klientom skupić się na tym, co dla nich najważniejsze”. W ramach projektu powstała limitowana seria produktów – specjalna edycję wycieraczek wejściowych z humorystycznymi hasłami inspirowanymi memami, zaprojektowana we współpracy z Wlodim4444.

Po stronie agencji działania dla Żabki Jush prowadzi zespół pod kierownictwem Iwony Cieśli, Managing Directorki.

Strony nie podają więcej szczegółów na temat współpracy. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj