niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościZachęcić przedsiębiorcę do PR-u

Zachęcić przedsiębiorcę do PR-u

Jak skutecznie nawiązywać współpracę firm usługowych, które nie dysponują zbyt dużym budżetem, z agencjami PR – radzi Forum Branżowe. Autorka artykułu zwraca przy tym uwagę, że w czasach, gdy skuteczność reklamy maleje, warto sięgnąć po PR.

Z artykułu wynika, że dobre efekty współpracy z PR-owcami, a tym samym rozgłos w mediach, zależy w dużej mierze od samej firmy poszukującej usług public relations. Nie sposób oczekiwać od agencji PR dobrej oferty, jeśli ma ona niewiele informacji na temat przyszłego klienta. Dlatego autorka apeluje wprost do firm: o udostępnienie na stronach internetowych możliwie największej liczby danych opisujących specyfikę przedsiębiorstwa, a po nawiązaniu kontaktu z agencją – o zaangażowanie we współpracę szefów lub marketingowców.

Powołując się na zdanie kilku PR-owców, Hanna Czerska prosi również przedsiębiorców o nietraktowanie PR-u jak reklamy czy akwizycji oraz o cierpliwość, ponieważ „firmy dopiero zaczynające współpracę z agencją PR nie wiedzą, że te działania nie przyniosą efektów natychmiast”.(ał)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj