piątek, 1 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościZachodniopomorskie z nową wizualizacją marki

Zachodniopomorskie z nową wizualizacją marki

Trwają ostatnie prace nad nową strategią marki województwa zachodniopomorskiego. Jest także nowe logo województwa. Oficjalna prezentacja odbędzie się w czerwcu.

„Nowe logo nawiązuje do znaku »Zachodniopomorskie – Morze Przygody«, które obowiązywało od 2004 r. Poprzednie logo przeznaczone było przede wszystkim do celów promocyjno-turystycznych. Aktualnie jednym z priorytetów Województwa jest pozyskiwanie inwestorów. Nowy znak ma komunikować wszystkie działania realizowane przez województwo, szczególnie te adresowane właśnie do inwestorów i turystów” – informuje Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego.

Kształt logotypu przypomina do znak „ok”, który ma wywoływać pozytywne skojarzenia. Znak jest już w użyciu, np. pojawia się w materiałach promocyjnych oraz na stronach internetowych przedsięwzięć wspieranych przez Województwo Zachodniopomorskie.

Poprzednia identyfikacja wizualna regionu obowiązywała od 2004 r. Aktualizacją Strategii Marki Województwa Zachodniopomorskiego zajęła się firma – DOM MARKI Max von Jastrov. Całość kosztowała 239 tys. zł. (kg)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj