piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościZakład Utylizacyjny w Gdańsku ogłosił przetarg na obsługę z zakresu public relations...

Zakład Utylizacyjny w Gdańsku ogłosił przetarg na obsługę z zakresu public relations i promocji

Zakład Utylizacyjny w Gdańsku poszukuje agencji do obsługi z zakresu public relations i promocji. Do tej pory spółka współpracowała z agencją Profile.

Firma wybrana w przetargu odpowiedzialna będzie m.in. za doradztwo komunikacyjne na poziomie operacyjnym i strategicznym, relacje z mediami, przygotowywanie materiałów prasowych, całościową obsługę wybranych zadań z zakresu PR-u wewnętrznego i zewnętrznego, współpracę i koordynację działań w ramach wdrażanej strategii komunikacji wewnętrznej i CSR-u spółki, obsługę mediów społecznościowych (Facebook, YouTube, LinkedIn, Instagram).

Przy wyborze oferty firma kierować się będzie przede wszystkim ceną (55 proc. punktów), doświadczeniem specjalisty ds. PR w branży gospodarki odpadami (15 proc.) oraz liczbą obsługiwanych (do czasu zgłoszenia) podmiotów w branży gospodarki odpadami (10 proc.). Pozostałe kryteria brane pod uwagę to: liczba projektów graficznych ponad liczbę wymaganą, doświadczenie kierownika zespołu w obsłudze podmiotów komunalnych, liczba kampanii promocyjnych usług spółek komunalnych oraz liczba projektów realizowanych w zakresie dialogu społecznego – wszystkie mające wagę 5 proc. pkt. Wymagane wadium wynosi 15 tys. zł.

Agencja, która będzie się ubiegać o wygraną w ogłoszonym przetargu, musi wykazać, że posiada m.in. środki finansowe w wysokości 150 tys. zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 tys. zł, grafika komputerowego z doświadczeniem w pracy przy co najmniej dwóch kampaniach public relations lub promocyjnych bądź edukacyjnych o wartości minimum 150 tys. zł brutto każda oraz doświadczenie w opracowaniu samodzielnie lub z zespołem co najmniej dwóch systemów identyfikacji wizualnej o wartości minimum 25 tys. zł brutto każdy. W zespole agencji powinien być także specjalista ds. mediów społecznościowych z doświadczeniem w prowadzeniu profili społecznościowych (Facebook, YouTube, Instagram) przez okres co najmniej 12 miesięcy potwierdzone referencjami od przynajmniej dwóch podmiotów.  

Zainteresowane agencje oferty mogą składać do 12 lipca 2019 roku do godz. 11:15. Czas trwania umowy przewidziany jest na 18 miesięcy.

Szczegółowe informacje wraz z wnioskami dostępne są na stronie Zakładu Utylizacyjnego. (pm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj