czwartek, 26 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościZałożyć agencję w czasie kryzysu

Założyć agencję w czasie kryzysu

O zakładaniu nowej agencji w czasie kryzysu z PR-owcem Mariolą Krzyżaniak rozmawia Mirosław Konkel z Pulsu Biznesu. Specjalistka właśnie zdecydowała się odejść z dużej korporacji i rozpocząć pracę na własny rachunek.

„Dobrej koniunktury potrzeba właśnie teraz, gdy słowo »kryzys« jest odmieniane przez wszystkie przypadki”, uważa Krzyżaniak. W artykule można przeczytać o drodze zawodowej rozmówczyni Mirosława Konkela oraz pierwszych krokach stawianych we własnej agencji.

Zapraszamy do głosowania w sondzie PRoto na temat tego czy kryzys jest dobrym czasem na zakładanie agencji PR.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj