Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
„Zamień pączka na ciepły posiłek dla Dziecka”. Fundacja Pociecha z kolejną edycją kampanii. w lutym 2025 roku fundacja pociecha już po raz piąty wystartowała z kampanią „zamień pączka na ciepły posiłek dla dziecka”. celem inicjatywy jest walka z niedożywieniem dzieci w polsce. w ramach akcji organizatorzy zachęcają do tego, by zamiast tradycyjnego pączka w zbliżający się tłusty czwartek kupić „wirtualnego pączka” i tym samym sfinansować posiłek dla dziecka w potrzebie. „tłusty czwartek to czas słodkich przyjemności. ale co, jeśli jeden pączek mógłby zmienić czyjeś życie?” – takie pytanie stawiają organizatorzy akcji, którzy starają zwrócić uwagę społeczeństwa na problem niedożywienia dzieci w polsce. choć o problemie głodu w polsce rzadko się mówi, wciąż pozostaje on istotnym wyzwaniem społecznym. fundacja pociecha stara się zwrócić uwagę na skalę tego zjawiska. okazuje się, że w 2024 roku nawet 522 tys. dzieci w polsce żyło w skrajnym ubóstwie – stanowi to wzrost o 125 tys. w porównaniu z rokiem poprzednim*. „dzieci wychowujące się w takich warunkach są szczególnie narażone na głód, niedożywienie czy brak dostępu do pełnowartościowych posiłków” – podkreślają organizatorzy akcji. kampania „zamień pączka na ciepły posiłek dla dziecka” skupia się na potrzebach dzieci uczęszczających do świetlic środowiskowych. jej idea narodziła się w 2016 roku, kiedy jedna z pracownic fundacji zauważyła w bramie kamienicy dziesięcioletniego chłopca, jedzącego suche kromki chleba. „po krótkiej rozmowie okazało się, że to jego jedyny posiłek tego dnia. wtedy zrozumieliśmy, jak pilna jest potrzeba wsparcia dożywiania dzieci” – przekazała aleksandra mielczarek-cegielska, specjalistka ds. komunikacji i koordynatorka projektu. inicjatywa zachęca do tego, by zamiast kupować pączki w zbliżający się tłusty czwartek – przypadający w tym roku na 27 lutego – przekazać datek na ciepły posiłek dla dzieci. akcja jest skierowana przede wszystkim do firm, które w tłusty czwartek przeznaczają budżety na poczęstunki dla pracowników. co roku kolejne firmy włączają się w inicjatywę, dzięki czemu zebrane środki trafiają do placówek w formie grantów na dożywianie dzieci. jak informują organizatorzy, w zeszłorocznej akcji wpłaty darczyńców i sponsorów pozwoliły na sfinansowanie niemal ośmiu tysięcy posiłków dla potrzebujących dzieci. w tym roku fundacja stawia na nowe podejście do komunikacji. kampanię promuje spot, który wykorzystuje technologię ai. „wizerunki dzieci w spocie zostały wygenerowane przez sztuczną inteligencję na podstawie zdjęć podopiecznych świetlic środowiskowych. wszystko po to, by chronić tożsamość dzieci i ich nie stygmatyzować” – przekazują inicjatorzy akcji. kampania została zrealizowana pro bono dzięki zaangażowaniu agencji advalue, która odpowiadała za strategię, kreację i komunikację kampanii, agencji socialtime zajmującej się działaniami promocyjnymi w social mediach oraz timecode film production odpowiedzialnej za produkcję spotu. jak informują organizatorzy, w inicjatywę może się zaangażować każdy, kto chce realnie przyczynić się do pomocy dzieciom. wystarczy wejść na stronę fundacjapociecha.pl i kupić „wirtualnego pączka”. (kn). * na podstawie danych pochodzących z raportu „poverty watch 2024”,
W lutym 2025 roku Fundacja Pociecha już po raz piąty wystartowała z kampanią „Zamień pączka na ciepły posiłek dla Dziecka”. Celem inicjatywy jest walka z niedożywieniem dzieci w Polsce. W ramach akcji organizatorzy zachęcają do tego, by zamiast tradycyjnego pączka w zbliżający się tłusty czwartek kupić „wirtualnego pączka” i tym samym sfinansować posiłek dla dziecka w potrzebie.
„Tłusty czwartek to czas słodkich przyjemności. Ale co, jeśli jeden pączek mógłby zmienić czyjeś życie?” – takie pytanie stawiają organizatorzy akcji, którzy starają zwrócić uwagę społeczeństwa na problem niedożywienia dzieci w Polsce. Choć o problemie głodu w Polsce rzadko się mówi, wciąż pozostaje on istotnym wyzwaniem społecznym. Fundacja Pociecha stara się zwrócić uwagę na skalę tego zjawiska. Okazuje się, że w 2024 roku nawet 522 tys. dzieci w Polsce żyło w skrajnym ubóstwie – stanowi to wzrost o 125 tys. w porównaniu z rokiem poprzednim*. „Dzieci wychowujące się w takich warunkach są szczególnie narażone na głód, niedożywienie czy brak dostępu do pełnowartościowych posiłków” – podkreślają organizatorzy akcji.
Kampania „Zamień pączka na ciepły posiłek dla Dziecka” skupia się na potrzebach dzieci uczęszczających do świetlic środowiskowych. Jej idea narodziła się w 2016 roku, kiedy jedna z pracownic fundacji zauważyła w bramie kamienicy dziesięcioletniego chłopca, jedzącego suche kromki chleba. „Po krótkiej rozmowie okazało się, że to jego jedyny posiłek tego dnia. Wtedy zrozumieliśmy, jak pilna jest potrzeba wsparcia dożywiania dzieci” – przekazała Aleksandra Mielczarek-Cegielska, specjalistka ds. komunikacji i koordynatorka projektu.
Inicjatywa zachęca do tego, by zamiast kupować pączki w zbliżający się tłusty czwartek – przypadający w tym roku na 27 lutego – przekazać datek na ciepły posiłek dla dzieci. Akcja jest skierowana przede wszystkim do firm, które w tłusty czwartek przeznaczają budżety na poczęstunki dla pracowników. Co roku kolejne firmy włączają się w inicjatywę, dzięki czemu zebrane środki trafiają do placówek w formie grantów na dożywianie dzieci. Jak informują organizatorzy, w zeszłorocznej akcji wpłaty darczyńców i sponsorów pozwoliły na sfinansowanie niemal ośmiu tysięcy posiłków dla potrzebujących dzieci.
W tym roku fundacja stawia na nowe podejście do komunikacji. Kampanię promuje spot, który wykorzystuje technologię AI. „Wizerunki dzieci w spocie zostały wygenerowane przez sztuczną inteligencję na podstawie zdjęć podopiecznych świetlic środowiskowych. Wszystko po to, by chronić tożsamość dzieci i ich nie stygmatyzować” – przekazują inicjatorzy akcji.
Kampania została zrealizowana pro bono dzięki zaangażowaniu agencji Advalue, która odpowiadała za strategię, kreację i komunikację kampanii, agencji Socialtime zajmującej się działaniami promocyjnymi w social mediach oraz Timecode Film Production odpowiedzialnej za produkcję spotu.
Jak informują organizatorzy, w inicjatywę może się zaangażować każdy, kto chce realnie przyczynić się do pomocy dzieciom. Wystarczy wejść na stronę fundacjapociecha.pl i kupić „wirtualnego pączka”. (kn)
* Na podstawie danych pochodzących z raportu „Poverty Watch 2024”, https://www.eapn.org.pl/eapn/uploads/2024/10/poverty_watch_24_final.pdf
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
„Zamień pączka na ciepły posiłek dla Dziecka”. Fundacja Pociecha z kolejną edycją kampanii. w lutym 2025 roku fundacja pociecha już po raz piąty wystartowała z kampanią „zamień pączka na ciepły posiłek dla dziecka”. celem inicjatywy jest walka z niedożywieniem dzieci w polsce. w ramach akcji organizatorzy zachęcają do tego, by zamiast tradycyjnego pączka w zbliżający się tłusty czwartek kupić „wirtualnego pączka” i tym samym sfinansować posiłek dla dziecka w potrzebie. „tłusty czwartek to czas słodkich przyjemności. ale co, jeśli jeden pączek mógłby zmienić czyjeś życie?” – takie pytanie stawiają organizatorzy akcji, którzy starają zwrócić uwagę społeczeństwa na problem niedożywienia dzieci w polsce. choć o problemie głodu w polsce rzadko się mówi, wciąż pozostaje on istotnym wyzwaniem społecznym. fundacja pociecha stara się zwrócić uwagę na skalę tego zjawiska. okazuje się, że w 2024 roku nawet 522 tys. dzieci w polsce żyło w skrajnym ubóstwie – stanowi to wzrost o 125 tys. w porównaniu z rokiem poprzednim*. „dzieci wychowujące się w takich warunkach są szczególnie narażone na głód, niedożywienie czy brak dostępu do pełnowartościowych posiłków” – podkreślają organizatorzy akcji. kampania „zamień pączka na ciepły posiłek dla dziecka” skupia się na potrzebach dzieci uczęszczających do świetlic środowiskowych. jej idea narodziła się w 2016 roku, kiedy jedna z pracownic fundacji zauważyła w bramie kamienicy dziesięcioletniego chłopca, jedzącego suche kromki chleba. „po krótkiej rozmowie okazało się, że to jego jedyny posiłek tego dnia. wtedy zrozumieliśmy, jak pilna jest potrzeba wsparcia dożywiania dzieci” – przekazała aleksandra mielczarek-cegielska, specjalistka ds. komunikacji i koordynatorka projektu. inicjatywa zachęca do tego, by zamiast kupować pączki w zbliżający się tłusty czwartek – przypadający w tym roku na 27 lutego – przekazać datek na ciepły posiłek dla dzieci. akcja jest skierowana przede wszystkim do firm, które w tłusty czwartek przeznaczają budżety na poczęstunki dla pracowników. co roku kolejne firmy włączają się w inicjatywę, dzięki czemu zebrane środki trafiają do placówek w formie grantów na dożywianie dzieci. jak informują organizatorzy, w zeszłorocznej akcji wpłaty darczyńców i sponsorów pozwoliły na sfinansowanie niemal ośmiu tysięcy posiłków dla potrzebujących dzieci. w tym roku fundacja stawia na nowe podejście do komunikacji. kampanię promuje spot, który wykorzystuje technologię ai. „wizerunki dzieci w spocie zostały wygenerowane przez sztuczną inteligencję na podstawie zdjęć podopiecznych świetlic środowiskowych. wszystko po to, by chronić tożsamość dzieci i ich nie stygmatyzować” – przekazują inicjatorzy akcji. kampania została zrealizowana pro bono dzięki zaangażowaniu agencji advalue, która odpowiadała za strategię, kreację i komunikację kampanii, agencji socialtime zajmującej się działaniami promocyjnymi w social mediach oraz timecode film production odpowiedzialnej za produkcję spotu. jak informują organizatorzy, w inicjatywę może się zaangażować każdy, kto chce realnie przyczynić się do pomocy dzieciom. wystarczy wejść na stronę fundacjapociecha.pl i kupić „wirtualnego pączka”. (kn). * na podstawie danych pochodzących z raportu „poverty watch 2024”,