Kasia Tusk, prowadząca od lat blog Make Life Easier, napisała na Instagramie, że znalazła zdjęcie swojego domu na stronie kampanii sieci Zara Home. Jak napisała blogerka, sieciówka bezprawnie wykorzystała i przerobiła jej fotografię. W poście Tusk umieściła oryginalne zdjęcie i to z kampanii marki wnętrzarskiej.
Twórczyni Make Life Easier pisze, że sieciówka ściągnęła zdjęcie z jej bloga, a później przerobiła – zmieniając poduszki na te z własnej kolekcji. Na oryginalnym zdjęciu były bowiem poduszki z H&M – dodała w poście blogerka.
„Gdy siedzisz sobie spokojnie na kanapie i przebierasz nóżkami na myśl o nowych świątecznych poszewkach na poduszki i świeczkach o zapachu cynamonu, ale gdy wchodzisz na stronę Zara Home ogarnia cię dziwne uczucie konsternacji i zdziwienia jednocześnie. Przeglądałam sobie bowiem nową kampanię tej marki i wszystkie ich nowości, aż natknęłam się na zdjęcie i pomyślałam: »o kurczę, ale podobne to okno do mojego na tym zdjęciu«. Kilka sekund intensywnej pracy neuronów, dwa mrugnięcia powiek, przysunięcie laptopa do twarzy tak, że zetknął się z moim nosem i wciąż nie bardzo wierzyłam w to, co widzę. To nie jest okno podobne do mojego – pomyślałam – to JEST moje okno” – napisała Kasia Tusk.
Źródło: instagram.com/makelifeeasier_pl
Źródło: instagram.com/makelifeeasier_pl
„Mój żywopłot, gałęzie mojej leszczyny, moje zasłony, moje niedomykające się klamki. Tylko poduszki (notabene z HM-u) ktoś w odpowiednim programie zamienił na te z Zary” – stwierdziła dalej.
W komentarzach zawrzało. Fanki blogerki skrytykowały Zarę za to posunięcie i stwierdziły, że Tusk powinna dochodzić swoich praw. (mb)